Subject: PTA projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastus
From: "Maris Kangur" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 16:17:38 +0300

Transpordiamet

[email-masked]                                     Teie:
20.03.2024 nr 8-1/23-106/4727-1

Meie: 01.04.2024 nr 6.2-2/14210

Tere!

Edastame Teile Põllumajandus- ja Toiduameti projekteerimistingimuste
eelnõu kooskõlastuse nr 6.2-2/14210 Teie poolt 20.03.2024 esitatud
taotluse alusel.

Lugupidamisega

Maris Kangur

Peaspetsialist

Ida regiooni Jõgeva esindus

Põllumajandus- ja Toiduamet

_____________________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5340 8750

Suur 3 / Jõgeva, Jõgevamaa 48306 /  <https://pta.agri.ee/>
https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.